måndag 14 maj 2012

Ännu fler nagellacksrelaterade skoluppgifter.

Ni vet min vän Jennie Lee? Hon läser foto och hade en uppgift där hon skulle efterlikna en reklambild och det slutade med att jag övertalade mamma att köpa Essie's Sugar Daddy till mig så Jenna kunde efterlikna den reklambilden. Dock fick jag franka fram ett lack som vi kunde hälla ut, och när vi skulle köpa marshmallows fanns det inga, så det fick bli sockerbitar istället.
Här ser ni resultatet och vill ni se originalbilden kan ni klicka här. Det blev en hel del krångel då vi upptäckte att Essie's reklambilder inte är fotade rätt av, så som Jenna gjorde, utan de använder samma nagellackflaskbild hela tiden och bara fotar det som ligger ovanpå flaskan. Sen klipper de bara ihop dem. Tråkigt tycker jag!

Här är förresten något annat tråkigt:
Ser ni kanske någon likhet? Båda bilderna kommer från Head2Toe och kan dessutom hittas på samma sida, nämligen här.

Här är en länk till Jennie Lee's fotoblogg som jag tycker att alla ska spana in!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I love comments! I read every single one of them, but I might not have time to answere them all. If there is something special you want to ask me, send me an email!
I will delete all comments with links, if they are not related to the post or subject.

colourize-me[at]hotmail[dot]com