söndag 30 september 2012

Collistar "Fucsia"

Hej där! Idag är det söndag men ingen nail art. Jag är hos min pojkvän för jag har ledigt till på onsdag. I torsdags lackade jag om till F-lacket, det vill säga Fucisa från Collistar.



Cloudy daylight

Fucsia är ett rosa jellylack som jag köpte under sommar-rean på Parelle. Jag brukar inte gilla rosa speciellt mycket och jag vet inte heller om jag gillar detta. När jag målade med det kände jag bara "naae" och upplevde att mina händer liknade barnhänder. Nu när jag burit det i några dagar känner jag mig lite mer nöjd med lacket.
På bilderna tycker jag att mina tippar ser lite gula ut, vilket de inte är irl.
Formulan var bra, men skir eftersom det är ett jellylack. Jag har fyra lager på bilderna men fortfarande VNL.
Jag hade kunnat nöja mig med tre lager, men jag målade ett lager till eftersom jag tänkte att jag kanske skulle tycka om det mer då.

Det är ett fint lack.


Hi there! It's Sunday today, but I don't have any nail art for you. I'm visiting my boyfriend 'cause I don't start work until Wednesday. This Thursday I changed my nail polish to the F-polish, which is Fucsia by Collistar.

Fucsia is a pink jelly which I bought on the summer-sale at Parelle. I usually don't like pink, and I don't know if I like this one neither. When I painted with it I just felt "noooope" and it felt like my hands looked like baby hands. Now, when I have worn this for a couple of days, I feel a little bit more happy with the polish. 
I think my tips look a bit yellow on the pictures, which they aren't irl.
The formula was good, but sheer because it's a jelly. I wear four coats in the pictures and still have VNL. I could have settled on three coats, but I put on another coat thinking that I would like it better.

It's a pretty polish.

6 kommentarer:

I love comments! I read every single one of them, but I might not have time to answere them all. If there is something special you want to ask me, send me an email!
I will delete all comments with links, if they are not related to the post or subject.

colourize-me[at]hotmail[dot]com