tisdag 27 augusti 2013

Essence "Alice Had A Vision - Again"

Hallåååå! Hur är läget? Vad gör ni en tisdag som denna? Jag är i skolan. Vi lär oss Photoshop och det kan jag ju redan ganska bra. Vi ska göra en grafisk profil till ett företag. Spännande va!
Idag tänkte jag visa ett schysst lack från Essence. Det kommer från Breaking Dawn Part 2 kollektionen och heter Alice Had A Vision - Again.




Ganska spännande lack det här. Det är någon form av flakes i lila, blått och även lite rött i en svart bas. Det är snyggt som fasen vill jag lova! Flakesen i Alice Had A Vision - Again är lite mindre än vad de är i Edwards Love.
Essence is cruelty free
according to PETA.
Please read my 
"Animal Cruelty" page
for more info.
Jag har inget att klaga på gällande applikationen.
Ett lager över annat mörkt lack och topplack.


Helloooo! How are you? What are you doing today? I'm in school. We're doing a graphic profile for a company. Exciting huh!
Today I'm showing you a pretty nice polish from Essence Breaking Dawn Part 2 collection. It's called Alice Had A Vision - Again.

This is a pretty cool polish. It contains a form of flakes in purple, blue and a tiny bit of red in a black base. It's incredibly gorgeous! The flakes in Alice Had A Vision - Again is smaller than the ones is Edwards Love.
I don't have anything negative to say about the application.
One coat over another dark polish and topcoat.

3 kommentarer:

  1. Väldigt fint lack! Hade ett av lacken i serien själv, men blev tokig på applikationen... Gav bort det, för det gav mig ingenting. Tur att ditt lack var bättre! :)

    SvaraRadera
  2. Ååååh vad jag trånar efter det här och de andra lacken i kollektionen. Jättefint!

    FölsedagsSara :)

    SvaraRadera

I love comments! I read every single one of them, but I might not have time to answere them all. If there is something special you want to ask me, send me an email!
I will delete all comments with links, if they are not related to the post or subject.

colourize-me[at]hotmail[dot]com