tisdag 6 mars 2012

Depend 292

Jag vet om alla vet om detta, men jag vann ju Skimmerskuggans Dependlucka i hennes vårkalender, och efter att posten måste ha slarvat bort mitt lille paket så tog det ett tag innan jag fick några lack. Men i fredags fick jag dem!
Så först ut kommer nummer 292 från Depends vårkollektion.
292 är ett rosa krämlack. Det har den där typiska rosa färgen som uppstår när man blandar vitt med rött och inte tillsätter någon annan färg. Den är helt okej fin.

Lacket är klarare i verkligheten men inte mycket.
Formulan var hemsk, så jag orkade inte ens kämpa med ett tredje lager utan nöjde mig med två. Det täcker inte på flera ställen, men jag kände inte för att kämpa med ett relativt tjockt lack som bara blev strimmigt och klumpigt. Så jag nöjde mig med nästan jämnt och nästan täckande.
En dag hade jag det, och i skrivande stund åker det av.

Fint alltså, men jag orkar inte bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I love comments! I read every single one of them, but I might not have time to answere them all. If there is something special you want to ask me, send me an email!
I will delete all comments with links, if they are not related to the post or subject.

colourize-me[at]hotmail[dot]com