torsdag 12 april 2012

ABC-Award

Harregud, aldrig trodde jag att jag skulle få göra något sånt här! Men fina Pamsan som har bloggen Claws In Color har gett mig en award, en ABC-award. Det innebär att jag ska skriva en lista om mig själv, i alfabetiskt ordning. Så jag börjar väl helt enkelt med "A" nu på en gång!


  • Anina heter min fina mamma.
  • Björnbröder är min favoritfilm.
  • Cykla är ingenting jag brukar göra, eftersom jag och saker med hjul som rör på sig oftast inte går så bra ihop. 
  • Donuts är bland det godaste som finns. Blir jag sugen på donuts, då ska jag fasen ha donuts också.
  • Edith är en kär vän jag har. Hon är blond och söt och man har alltid så himla roligt med henne. Alltid!
  • Familjen min består av min mamma, min låtsaspappa och min lillebror, och sen har jag ju en pappa och en stora syster och två halvsystrar. Min stora syster har flyttat hemifrån och mina halvsystrar bor hos sin mamma.
  • Grisar var mitt favoritdjur ett tag, och då bestämde jag mig för att en dag ska jag ha en minigris och den ska heta Putte!
  • Hårfärg tycker jag är en rolig uppfinning. Jag älskar färg, och därför älskar jag även att färga håret.
  • I år fyller jag 20!
  • Jennie Lee heter min bästa vän. Hon bor hos mig och min familj och jag har känt henne hela mitt liv. Hon är fin hon, den där Jennie Lee. 
  • Kärleken i mitt liv heter Alex, och han är min fina pojkvän.
  • Lakrits faller för det mesta inte mig i smaken.
  • Martin heter min pappa. Och jag heter Martina. Yep!
  • Norrköping är min pojkväns bostadsort, det är sisådär 37 mil ifrån mig.
  • Ost är så himla gott. Så himlahimla gott. Om man inte äter för mycket ost, förstås, för då mår man inte så bra.
  • Paramore är det bästa bandet som finns. Jag älskar Paramore.
  • Qvällsmackor är gött!
  • Regnbågar är det finaste som finns, så är det bara. Det är det bästa som finns också!
  • Svampbob är min nästbästa vän. Jag älskar Svampbob och jag har hur mycket Svampbobgrejer som helst!
  • Töjda öron har jag. I högra örat har jag ett hål på 20mm och i vänstra örat har jag ett hål på 16mm och ett på sisådär 6-7mm. Jag har glömt av hur stort mitt "lilla" hål är. I vilket fall ska jag ha 20mm i båda öronen och mitt lilla hål ska bli typ 10mm kanske, om det går.
  • Utbilda mig till något häftigt vill jag göra, till exempel webbutvecklare, eller nagelteknolog.
  • Vuxen, sådär på riktigt kommer jag nog aldrig att bli. 
  • Where the lines overlap med Paramore är en jättebra låt om man vill bli glad!
  • Xpression Magazine är mitt och Jennie Lee's UF-företag, och vi gör en tidning förstår ni. 
  • Ynka 13 kronor har jag i min plånbok, och jag behöver 15 kronor att köpa frimärken för.
  • Zzzzz, så låter jag när jag sover.
  • Ål är ingenting jag äter, för jag är vegetarian.
  • Älg äter jag inte heller.
  • Ölen Elk är ändå rätt smaskig måste jag säga, trots att det är en sorts älg.
Här ska jag väl skriva några bloggar jag nominerar då, och jag vet inte ens vilka bloggar som läser min blogg så ja. Men jag nominerar väl någon iallafall.

Näe, jag kan inte nominera någon mer. Om någon vill bli nominerad så får man säga till, för jag är så himla rädd att ingen ska se att jag nominerar dem.
Hoppas detta är okej!

2 kommentarer:

  1. Vad kul! Rolig läsning. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har glömt att länka till din blogg! Jag ska göra det så fort jag sätter mig vid en dator!

      Radera

I love comments! I read every single one of them, but I might not have time to answere them all. If there is something special you want to ask me, send me an email!
I will delete all comments with links, if they are not related to the post or subject.

colourize-me[at]hotmail[dot]com