torsdag 5 april 2012

Depend 300

Äntligen har jag lämnat in mitt projektarbete, så nu kan jag äntligen tänka på något annat. Självklart tänker jag på bloggen i första hand och firar med ett blogginlägg!
Idag visar jag ett lack från Depends vårkollektion, nummer 300. Jag bar lacket i helgen, så jag ligger lite efter, kan man säga. Och namn på detta skulle ju vara roligt, vad sägs om Viola?
Här har vi Viola i två lager, fångat med en blixt. Det är ett underbart lila krämlack som var helt okej att lacka med. Färgen liknar violer och därför får det heta Viola! När det torkat blir det någon nyans mörkare än flytande, men inte så farligt.
Här har vi en till bild.
Den här bilden är tagen i glödlampsljus, eller något. Jag har faktiskt ingen aning om vad det var för lampa.
Formulan var nog helt okej, jag kommer faktiskt inte ihåg.
Men ett fint lack är det, även om det inte är unikt.

Nu, mina vänner, ska jag njuta av ett efterlängtat påsklov! Puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I love comments! I read every single one of them, but I might not have time to answere them all. If there is something special you want to ask me, send me an email!
I will delete all comments with links, if they are not related to the post or subject.

colourize-me[at]hotmail[dot]com