torsdag 26 april 2012

Depend 303

Sista lacket i Depends vårkollektion, om man bortser från det matta toplacket, är nummer 303. Jag fruktade den dagen jag skulle tvinga mig själv att måla med det, efter att ha sett bilder på det hos Nailtastic som beskrev lacket som plåsterfärgat. Jag sköt fram lackningen med plåsterlacket hela tiden. Men vet ni vad? Jag tycker att det är fint faktiskt, och enligt mig är det inte så himla plåsterfärgat, mer aprikosfärgat. Det tyckte Jenna med, och hon kom på världens bästa namn på lacket, så vi kallar det för Apricoat!
Här har ni alltså Apricoat, i två lager och semi-matt finish. Det har lite skimmer detta också och det var förvånansvärt lätt att lacka med, jämfört med de andra lacken. Nästan inga ränder alls!
Glödlampebilden här ovan har en mer korrekt färg än den tidigare bilden, tror jag. Det var faktiskt förra veckan jag bar det, och jag har faktiskt glömt lite vilken bild som var mest korrekt, men det kanske var en blandning! Färgen är fin tycker jag. Jag kan tänka mig att använda det igen, för jag tyckte om det mycket mer än vad jag trodde. Jag vet inte om det var för att jag hade så låga förväntningar, men det spelar inte så stor roll. Apricoat är ett av de semi-matta lacken jag gillar bäst.

Nu har jag bara det matta toplacket kvar, sen gör jag någon form av sammanfattning! Men det blir nog inte förrän nästa vecka, för jag har så mycket att göra.
Puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I love comments! I read every single one of them, but I might not have time to answere them all. If there is something special you want to ask me, send me an email!
I will delete all comments with links, if they are not related to the post or subject.

colourize-me[at]hotmail[dot]com