söndag 10 juni 2012

A England "Order Of The Garter" + Nail art sunday

Hej! Vet ni vad? Idag är det söndag, vilket innebär nail art, tack vare Lela på LeLack, men det är inte vilken söndag som helst idag. Det är min låtsaspappas födelsedag, grattis Morten! Och det är sista söndagen innan studenten. That's right! På onsdag tar jag studenten, och imorgon ska jag lämna tillbaka skolans dator. Eftersom jag har lånat ut min egen, som dessutom inte ens har photoshop, så vet inte jag hur mycket bloggande det blir framöver. 
Men jag lovar att göra mitt bästa! 

Idag tänkte jag visa Order Of The Garter från A England, som jag hade ett helvete med att fota, så jag sprang runt i hela huset för att hitta bra ljus. Därför får ni se tre bilder i tre ganska konstiga ljus.
 

Order Of The Garter är så jobbigt att skriva, så jag kallar den för blå. Här är blå i tre lager. Lättlackat tycker jag. Ovanpå denna himmelskt blåa glass fleck skönhet har jag målat små trianglar med Zoya Apple, ett av lacken jag vann i Monas Apple Giveaway som hon hade på sin blogg Lacky Nails i våras någon gång. Hon är helt underbar, den där Mona! Även Apple är ett glass fleck lack, fast grönt med guldfärgade flecks. Därefter ramade jag in trianglarna med silvrigt nail art lack från tradera. 
Jag tycker att det blev tufft! Lite sådär superhero på något sätt! Coolt!


Hello! Today it's nail art sunday, thanks to Lela at LeLack! It's also the last sunday before I graduate, and tomorrow I need to return my laptop to school. This means that I won't be able to blog that much now, but I will do my best to keep updating!
Anyway, this is Order Of The Garter from A England, a pretty heavenly blue with glass flecks that covers in tre coats. On top of that I painted small triangles with Zoya Apple, a polish I won in Mona's Apple Giveaway on her blog Lacky Nails. She is amazing! Apple is a green polish with golden glass flecks. After that I put a frame around the triangles with a silver nail art polish bought on Tradera, which is like swedish Ebay.
I really like this design, it reminds me of superheroes! Cool!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I love comments! I read every single one of them, but I might not have time to answere them all. If there is something special you want to ask me, send me an email!
I will delete all comments with links, if they are not related to the post or subject.

colourize-me[at]hotmail[dot]com