onsdag 6 juni 2012

H&M "Superpink"

Åh, vilken jobbigt tid i livet det är nu. Det är exakt en vecka kvar till studenten, och jag trodde att jag bestämt vilket nagellack jag ska ha. Nu är jag osäker igen. Dessutom måste jag fixa en typ kofta att ha till klänningen, och jag vet inte vad jag ska bjuda på för mat.
Men det är inte studenten detta inlägg ska handla om, utan det pyttelilla nagellack jag köpte på H&M förra veckan, eller förrförra kanske, nämligen Superpink!













Superpink är precis vad det låter som, jätterosa. Jag skulle inte säga att det är cerise, eftersom cerise är mer rödrosa, och jag skulle inte säga att det är magenta, för magenta är mer lilarosa. Enligt min uppfattning iallafall.
Men det är en fin rosa med blålila skimmer, ett ganska vanligt lack. Jag är ju inte så mycket för rosa så jag känner lite såhär, mjeewh, och jag kommer nog ta bort det ganska fort.

För några år sedan när jag såg ut såhär....
...då hade jag nog älskat nagellacket, för jag minns att jag hade ett liknande då. Det, och ett svart som jag toppade med glitter som skimrade i blått, var de bästa lacken som fanns då. Tänk vad fel jag hade!
Bilden är tagen januari 2007.

Iallafall, lacket täcker bra med två lager. Lite VNL, men inget speciellt, om det inte var för att min dipinremover har missfärgat lite där under nageln. Fina sträck.
Men, ja, bra formula, liten pensel, torkar fort. Självklart värt 10 spänn!


Today I will show you a polish from H&M called Superpink. Superpink looks just like that, very pink! It's pink with blurple shimmer, not that uniqe. I think I would love it back in 2007, when I looked like I did in the picture.
Anyway, it covers in two coats, the formula is good and the brush is tiny! Totally worth 10SEK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I love comments! I read every single one of them, but I might not have time to answere them all. If there is something special you want to ask me, send me an email!
I will delete all comments with links, if they are not related to the post or subject.

colourize-me[at]hotmail[dot]com