torsdag 26 januari 2012

Depend 091

Inlägg från förra bloggen.

Åh, nu ska ni få se. Detta röda skimmerlack köpte min mamma till mig för att jag sa att jag verkligen behövde ett nytt rött lack när Jenna skulle fota mig till hennes fotouppgift i helgen. De bilderna kanske ni får se en annan gång. Men här ser ni Depend 091!
Av någon anledning tycker jag att det ser lite lila ut på bilden. Det kan jag inte minnas att det gjorde när jag la in den på datorn. Konstigt.
I vilket fall, detta är ett jättefint lack! Jättefint! Det har guldigt skimmer i sig, fast det drunknar dock ganska mycket på naglarna. Men det ligger ändå där under det blodröda och glittrar till. 

Ser ni? Fullt med glittrande guld i kanten på flaskan, men på naglarna försvinner det lite.


Lacket hade ovanligt bra formula för att vara Depend. Eller så kan det vara så att jag har fått för mig att Depend inte har så bra formula allt som oftast. Men det var hur lätt som helst att pensla på.

Täckning hade det med, två lager funkade jättefint. Fast jag har tre på bilden, för jag hann inte med topplack ena dagen, så det hade blivit rätt matt så jag slängde över ett lager till och topplack.



Visst är det lite juligt, detta lacket? Röda äpplen och julgranskulor påminner det om. Och blod, fast med skimmer i. Blodröda julgransäpplen kan man kanske kalla det. Det låter lite spännande, nästan så man vill käka upp det.




Så helhetsbetyget är himla bra, tycker jag. Jättejättebra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I love comments! I read every single one of them, but I might not have time to answere them all. If there is something special you want to ask me, send me an email!
I will delete all comments with links, if they are not related to the post or subject.

colourize-me[at]hotmail[dot]com