tisdag 7 februari 2012

GOSH "Gasoline"

Inlägg från förra bloggen.

Okej, här kommer lacket jag skulle visat förra veckan, GOSH Gasoline.
Jag vill börja med att säga att lacket inte alls är så blått i tonen som på bilden utan mer lilarosa typ. Lite mer som den övre delen av flaskan på bilden.

Detta är ett jättefint lack med glassflecks skulle jag gissa på, fast jag är inte så bra på det där. Vad spelar det för roll? Det är ett lack som har en lila bas med lilarosa och blått glittrande krafs i sig. Bilderna fångar upp det blåa krafset jättemycket mer än vad verkligheten gör, men det gör ingenting. Det blåa finns där och det är fint.

Formulan vad väldigt tunn, jag har tre lager på bilden tror jag, kanske fyra. Man skulle i vilket fall kunna slänga på ännu mer om man vill. 


Jag gillar detta lacket, det är väldigt fint. Köpte mitt på rea på Matas, för typ 60:- tror jag. 
Det var väl allt. Vad tycker ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I love comments! I read every single one of them, but I might not have time to answere them all. If there is something special you want to ask me, send me an email!
I will delete all comments with links, if they are not related to the post or subject.

colourize-me[at]hotmail[dot]com