torsdag 9 februari 2012

Oh My Gosh "Ashy Grey" + Glittriga tippar

Inlägg från förra bloggen.

Åh, nu ska ni få se något spännande! Här ser ni en manikyr som kom från askan in i glittret, så att säga!
Här ser ni alltså krämlacket Ashy Grey från Gosh, i deras mindre flaskformat, som de så gulligt kallar för Oh My Gosh (det tycket Jenna för övrigt är jätteroligt).
Lacket är jättefint tycker jag. Jag har börjat gilla mer och mer grått faktiskt. Det har liksom en skön ton i sig och känns, töntigt nog, jättetufft! Men jag var sugen på att göra något roligt så jag slängde på glitter på tipparna. Och skulle någon mot all förmodan tycka att glittret var jättefint och vilja ha det så får jag väl tala om att det är ett av mina two way lack som är köpta på tradera

Ashy Grey, och de andra Oh My Gosh lacken, har en liten men följsam pensel. Det är inte några problem att lacka med den, och formulan på Ashy Grey är finnemang. På bilden bär jag två lager, och det räcker alldeles utmärkt. Jättejättebra. Dock torkar lacket någon nyans mörkare än vad det är i flaskan, och det ser så oblandat ut i flaskan. Iallafall mitt! 

Men jag har faktiskt en till spännande grej att visa... 


Även om de knappt syns någon skillnad på bilderna så är detta med MATT TOPPLACK!
YEP, YOU HEARD ME! Jenna fick det i födelsedagspresent. Jag blev glad, för det innebär att jag också fick det. Nej, jag skoja bara. Men! Eftersom Jenna lånar och testar av mig, så får jag låna och testa av henne. Så är det.


Men man ser ju lite att det är mattare iallafall! Eller?
Man ser grummlet i flaskan.
Och den andra bilden är inte alls speciellt bra, eftersom jag inte orkade gå och låna Jennas systemkamera. Och jag orkade inte krånga med ljus.
För vet ni? Nu ska jag ta av det. Och äta en kaka kanske.
Imorgon ska jag sövas och göra gastroskopi, så imorgon kanske jag inte orkar någonting alls. Jag har aldrig blivit sövd innan.
Shit pommes.


I vilket fall, så är Ashy Grey ett mycket mycket bra grått lack, så saknar du ett askgrått krämlack, så rekommenderar jag verkligen detta, för ynka 40:-.
Dock bara 5ml.
VEM BRYR SIG? Är det fint så är det, och fint ska det va!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I love comments! I read every single one of them, but I might not have time to answere them all. If there is something special you want to ask me, send me an email!
I will delete all comments with links, if they are not related to the post or subject.

colourize-me[at]hotmail[dot]com