fredag 9 mars 2012

Make Up Store "Greta" över Depend 293

Inlägget är uppdaterat

Hej kära vänner! Jag ville så gärna vara med på holofredag att jag sitter här hos min pojkvän och mobilbloggar.
Idag får ni se Greta, i en mindre holografisk version, över lacket jag visa igår, Depend 293, som jag kallar för Frostis.

Jag har ett väldigt tunt och tyvärr lite ojämnt lager Greta på bilderna och jag hoppades på att se henne i solljus, men det fick jag dessvärre inte.
Kanske imorgon!

Så det blev en väldigt svag holoeffekt, men jag var ute efter ett så vitt resultat som möjligt så jag är ändå nöjd!
Hoppas detta duger till holofredagen, även fast holon inte är så stark.
Puss!

Bilduppdatering. Här är några mer bilder, tagna inomhus. Visst är det konstigt, jag försökte fånga några regnbågar i ljuset, men det gick inte. Här ser man i vilket fall lite mer regnbågar än vad de tidigare bilderna visar.



4 kommentarer:

  1. Vilket trevligt sätt att använda "Frostis"!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket, jag ska försöka fånga en bättre bild av FrostGreta idag :)

      Radera
  2. Greta är alltid trevlig. Inte ens i sina sämsta batcher är hon i närheten av att vara en sådan besvikelse som Nfu Oh 61 i sin senaste hemska inkarnation...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jasså, är den så hemsk? Jag är såpass ny inom holo så jag är himla nöjd med Greta. Hon är fin, hon!

      Radera

I love comments! I read every single one of them, but I might not have time to answere them all. If there is something special you want to ask me, send me an email!
I will delete all comments with links, if they are not related to the post or subject.

colourize-me[at]hotmail[dot]com